Έχετε αρχίσει να δυσκολεύεστε να αναπνέετε, αλλά πλέον θα δυσκολεύεστε ακόμα περισσότερο.Αυτό συμβαίνει επειδή η μήτρα σας, καθώς μεγαλώνει, πιέζει το διάφραγμα μέσα στους πνεύμονές σας.Αν η κοιλιά σας είναι χαμηλά, να νιώθετε τυχερή!Αν η κοιλιά σας -και το έμβρυο- είναι ψηλά θα δυσκολεύεστε περισσότερο να αναπνεύσετε.Όταν λαχανιάζετε, μειώστε ταχύτητα και πάρτε μερικές βαθιές ανάσες (όσο πιο βαθιές μπορείτε).Προς το τέλος της εγκυμοσύνης σας , μπορεί να νιώσετε καλύτερα, καθώς το μωρό σας θα οδεύει προς τη λεκάνη σας, ανακουφίζοντας το διάφραγμα και τους πνεύμονές σας και αφήνοντάς σας να αναπνέετε πιο εύκολα.